sweden (:

tjohej, är hemma nu och kom hem igår på morgonen typ runt 9. då smsade jag ida och sa att jag var hemma så runt halv 1 träffades vi. Det var otroligt roligt att träffa henne igen, jag har saknat henne som bara den! aja först gick vi hem till henne och sedan drog vi ner till stan och köpte dricka på donken och gick runt i lite affärer. sedan gick vi hem till ida och åt där. sen var klockan runt 6 så då drog vi till mig och kollade på film och tjockade oss med godis! (a) .
sen typ 8 gick ida hem och då gick jag och mamma till pizzan och åt.  efter det var de inte mycket kvar av dagen så då var det bara att fixa lite med sakerna jag köpte, sen var det läggnings dags! :)

aja, ska snart äta frukost och sedan fixa mig, för klockan 14 ska vi på påsk midda hos mina kusiner. Och efter det ska jag nog träffa ida idag också! men vi hörs senare, pusshejj! :*
bilder kommer snart!

Kommentarer
Postat av: Marilyn

VÄLKOMMEN TILLBAKA! :)

2009-04-15 @ 14:48:34
URL: http://melss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0