toppen dag!


saknar mitt långa hår! :/

åh vilken suuuperrolig dag men jobbig på morgonen. Gick upp halv 7 :o! för vi hade ju loppis på torget på stan med klassen. Och det var faktigst inte pinsamt, utan roligt! Jag stod där typ mellan 8-11 först, sedan åkte jag och ida hem till mig och sedan gick vi till henne sen var det ner dit igen, och sedan åkte vi till willys eftersom dom har billigt godis, det kostar bara 40kr för 1kg! :o  men köpte inte så mkt , hah!  aja, sen åkte hon till en kompis och jag gick till våran loppis igen. och då var det extra roligt, jag och anna stod och sa: "Nu är det bokrea, två böcker för tio kroner" till alla som gick förbi, haha! aja, sen var vi klara där på stan och då var jag med anna, vi åkte hem till henne och sedan gick vi runt och flummade oss vid stationen.  men tyvärr fick jag as ont i halsen när vi skrek pluss att jag redan är förkyld o så :/

aja, ska typ ut med en kompis snart, men vi hörs sedan. byebye :*

Kommentarer
Postat av: Diana

SV: Ska bara ta det lungt och kolla på tv, sj? <3

2009-04-25 @ 18:50:15
URL: http://diianasalim.blogg.se/
Postat av: Diana

SV: Ska bara ta det lungt ikväll, ska kolla på tv själv? <3

2009-04-25 @ 18:51:02
URL: http://diianasalim.blogg.se/
Postat av: susan

sv: haha okej d lugnt ;)



Du skrev ju ändå en sån gulli komentar så man blev glad hehe <3

2009-04-25 @ 20:43:31
URL: http://susanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0