jag kommer alltid älska dej



jag var ju i jakobsberg idag, och snacka om att det var pinsamt! :o hah! Men det var också jätte roligt, eller jag och carro hade jätte roligt, haha speciellt vid gungorna?! , och carro det var inte mitt fel! :) . aja, vi åkte hem vid 18 och kom till tumpa typ runt halv 9 :o! vi gick först hem till carro och hämtade kläder och så och sedan hade vi 2 minuter på oss att springa till bussen, men bäst som vi är så hann vi (y) 

aja, sitter hos mig nu och tjockar oss med godis, och ska snart visa lite bilder från thailand för henne och sedan blir det väl typ film eller något annat mysigt. vi hörs imorgon, ciao! :*

kvällens fråga: vad gillar du surt eller sött?


Kommentarer
Postat av: Caroline

haha, puss på dig tjockis barn XD (a) <33

2009-04-17 @ 00:29:10
URL: http://carolineschoffel.blogg.se/
Postat av: nadia a. ♥

Godmorgon! ♥ :)

2009-04-17 @ 07:27:49
URL: http://streetshero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0