tre dagars inlägg.

dårlig uppdatering.. men tänkte berätta allt nu istället :)

ONSDAG: idag var jag på kursen först, det va ju sista dagen så det var skönt, efter så var jag med lotta, vi gjorde inge speciellt utan var bara uppe i västergård och gick runt ;)


TORSDAG: idag sov jag länge, första dagen på lovet jag kunde sova ut, så det var skönt! åkte till agnes (min kusin) och hälsade på, det va mysigt, hon har det så mysigt och hemtrevligt hos sig :) , vi åt lite och fikade lite också..
efter så hjälpte jag henne och diska. sen åkte vi till shopping centret där i närheten, köpte bara en bh men inge annat ;)
efter så åkte jag o mamma hem igen, då mötte jag lotta, thomas & robban på stan, var med dom ett tag, sen klockan 21 åkte jag hem och åt pizza, sen kollade jag på film :)

IDAG: idag ska jag till tom tits med pappa ,bror & natta för pappas tjej jobbar där, så vi ska dit och ha det skojjigt ;D
ska dit kl 14 så jag ska packa upp sakerna på mitt rum så länge, och äta något innan jag åker också..
vi hörs när jag kommer hem, och då kommer bilder från dagen, om jag tar några.. puss! :*


Kommentarer
Postat av: Moniqa

aahokej kul :d

jaadå sälv ?:)<3

2009-02-27 @ 14:11:34
URL: http://muminporr.blogg.se/
Postat av: linnéa

sv : ja det blev nummer 4 :) !

2009-02-27 @ 17:20:19
URL: http://llinneast.blogg.se.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0