egen design av "plåmbok"

hha, kunde inte låta bli att blogga ett sista inlägg nu på kvällen! (a)  har hjälp mamma i tvätten också har jag sytt en typ plåmbok/liten väska man kan ha saker i, vet inte vad jag ska kalla det.. men man kan ha saker i den iaf (Y) annars har jag inte hunnit med mycket mera ikväll, kollade lite på tv förut oxå! men snart ska jag bada sedan lägga mig, orkar inte vara uppe mera, kommer väl kolla på film när jag ska sova endå! jussdet, har ni tänkt på att det är så himlans kallt ute? jag kollade på termometern och det är -13 grader :o shit! aja hörs imorgon ciao :*



förlåt för suddig bild!

Kommentarer
Postat av: andrea

sv: mjaa, jag hade sett fram emot att köpa saker...

men vi får se hur det blir med det :b

en kompis hade hamnat i något problem och jag är den alla snackar med när nåt händer, så jag vet inte riktigt om jag ska dit... vännerna går alltid före! :) fast jag lovade mig själv att inte låta andras missöden styra mitt liv detta året! =)

2009-01-04 @ 23:06:49
URL: http://andreathulin.blogg.se/
Postat av: Mimmi

svar: Myspys, hoppas du hittar nått fint :)

ohja, jag ska visa allt imorgon :)

2009-01-05 @ 02:38:59
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/
Postat av: FEBB

Åh av roligt, ja fyller dne 9;e ,gaaanska nära hehe.. en månad har ju bara 29.-31 dar men ve fan bryr sig, :P åh nej verkligen inte.. men tack underbara renate. idag ska jag till min mamma i 2 v ( de är skilda) så packa, medans ja lyssna på musik. det tar allt 2 timmar för mig tpy att pressa ner allt, ahah:P

2009-01-05 @ 10:15:22
URL: http://febb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0