naturbild


denna var den finaste jag tog ikväll, men flera bilder kommer en annan dag!

sitter och kollar på Andra Avenyn nu, var ute för en stund sedan och tog lite kort på naturen :) snart ska jag lägga mig vill inte vara så jätte trött imorgon som jag brukar vara, fast problemet är att ett program jag gillar går kl 22.30, men fårse om jag ska se på det idag eller inte. vi hörs imorgon och då tänkte jag ha en liten frågestund, så passa på att ställ alla frågor du har imorgon, det gäller hela dagen! pusshejj :*
hinner tyvärr inte svara på kommentarerna nu, gör det imorgon!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag tittar oxå på Andra Avenyn :) Världens bästa tv serie :)

Men den delen läggs ut på svts hemsida på tisdagen. Jag tittar alltid den på datan på tisdagar när jag kommer hem från skolan :) Då slipper man vara trött nästa dag (a)

Puss<33

2009-01-28 @ 16:42:51
URL: http://jstenroos.blogg.se/
Postat av: Sara.

hej:) nu har jag frågestund på min blogg:) så fråga något du känner för:)

2009-01-28 @ 23:13:10
URL: http://gaddii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0