tävlingen avgjord & sötnos 15år

nu är tävlingen avgjord , om ni vill läsa mera om de så gå in på http://febb.blogg.se och kolla! :)
aja, sitter och kollar på tv, som jag gjort hela kvällen igentligen.. har så himla tråkigt, men får hoppsa att det blir roligare imorgon! :) men snart ska jag äta lite kvälls mat sedan kolla på tv igen. tänker skriva ett inälgg till ikväll, puss så länge:*

men det är en sak jag tänkt på länge, jag skulle vilja ha en tävling men jag vet inte riktigt, får se! skulle vilja ha tips från er som brukar ha tävlingar, köper ni era saker man kan vinna, eller får ni från andra tidningar/företag m.m ?

tänkte också passa på att säga att sötnosen caroline fyller 15år idag, GRATTIS GUMMAN! :) <3

Kommentarer
Postat av: F E B B

ja men visst var de fina? haha vi har ganska lika smak isf :P ja min kompis drog en vinnare nyss :PHoppas du har haft en skön torsdagskväll=) Imorgon är det ju fredag! Yaa! :)

2009-01-08 @ 22:41:43
URL: http://febb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0