stan

 

hha, massa bilder från idag, dock bara på mig!

har nyss ätit och ska plugga lite nu, kom hem för ca 2 timme sedan..för jag var med på marias träning, det var roligt :)
fast välldigt jobbigt, för jag har jätte ont i ryggen!
aja, idag var jag på stan med maria, jag mötte henne vid brunsäng centrum och innan jag mötte henne halkade jag på isen och slog i ryggen, så jag har jätte ont i den :'/ aja, sedan åkte vi ner på stan vi fikade lite och provade kläder på ninves ;) efter de åkte vi hem till henne och sedan till hennes träning.
som sagt, ska plugga nu och sedan sova! ska inte vara med på idrotten imorogn eftersom jag har så ont i ryggen..
och jag vet inte varför det tydligen inte gick att kommentera i det senaste inlägget, men jag hoppas att ni kan kommentera i detta?!  huges :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0