10 juni


fotograf: jag

ush, idag var det en lång skoldag, vi hade brännboll i slutet av dagen och bäst som min klass är så vann vi! aja, efter skolan cyklade jag till stan och kollade på MQ sedan cyklade jag till Weda (jober max) och kollade.. där hittade jag en Adidas kofta :). sen cyklade jag hem igen. då var jag as trött så ja kollade på film.
sen åkte jag ner på stan och mötte lotta också gick vi in på carlings (stavning) också köpte jag jeans leggins :)
efter de åkte vi hem till mig sen gick vi till vege. haha asså shit snacka om att jag var "död" när vi skulle gå där ifrån, sänger inte vem som gjorde ngt (a)!

och nu sitter jag vid datan och tjockar mig med godis, haha! imorgon äre skolavslutning och då börjar jag klockan 10.30 :) vi hörs, puss :*

RÖSTA PÅ MIN BLOGG, nr. 7! http://carolineschoffel.blogg.se


Kommentarer
Postat av: PETRA AKA SHORTY

sv; hej hej det var det =) det är bra! själv? kram

2009-06-10 @ 22:14:26
URL: http://pey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0