i ♥ maren


maren är så himla fint att sitta vid när det är sommar. älskar det!

nu har jag en liten paus kan man säga. åkte ner på stan efter praoen med två kompisar, gick lite runt där och chillade. sedan åkte jag hem för att typ hämta pengar och lite så, för snart ska jag möta en annan kompis, så ska väl vi gå på stan en stund. och imorgon är det sista prao dagen, så tråkigt. vill stanna minst 1 vecka till! , men aja.
måste nog logga ut nu, snart smsar min kompis väl och vi ska mötas, har lite saker som ska fixas innan..
hörs ikväll, kisses :*

Kommentarer
Postat av: emma härnqvist/perfektion

tack tjejen. med mig är de bara bra. kul att du gillar min blogg. alt väl emd dig med?

2009-03-20 @ 11:23:09
URL: http://perfektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0