romme


ush, vill inte ha mera snööö! :o

tyvärr hann jag inte blogga igår, gick upp klockan 05.00 och kom hem typ 19.30 så jag orkade inte blogga..
var i romme hela dagen med klassen iallafall, vi hade det jätte roligt där. men buss resan gick lite segt tycker jag, men det kanske var för att alla var så trötta. hade tyvärr inte med mig min kamera, så jag har därför inga bilder heller, men får väl fråga någon som har bilder om jag kan få lite bilder. men det kommer någon annan dag.
det var synd att ida inte följde med :/ <3

skolan gick bra idag, förtom att jag var supertrött efter igår. sista lektionen var ju bäst, våran lärare kom inte.. så efter 15 minuter drog vi ut och hade snöbollskrig för vi var halvklass. sen efter det gick jag och ida hem till mig och gjorde ingenting.. sedan skulle ida tbx till skolan igen för att fixa en sak, så jag följde med henne dit. efter så gick vi hem till ida och åt.
och nu sitter vi hemma hos mig och ska snart plugga, vi har ju as mycket läxor :o
men vi får höras lite senare, kyssar :*

Kommentarer
Postat av: Erika

sv: Tack, din blogg är också fin :)



Med mig är det toppen, sjd? :D

2009-03-10 @ 20:43:43
URL: http://icanpikan.blogg.se/
Postat av: ida

hahah du är så sämst :D

2009-03-10 @ 20:50:14
URL: http://idahenriiksson.blogg.se/
Postat av: Jennifer

käka godis gjorde du också :P haha

2009-03-10 @ 21:44:51
URL: http://jjenniifeers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0