tv, plugg & läsning


fotograf - jag

känner att jag inte har vart lika aktiv idag, men det är för att jag har haft fullt upp hela dagen.
den började med prao och det var mycket roligare idag för jag gick servera idag då och det var väldigt roligt med lite pirrigt ibörjan, men det gick bra som tur var. vi fick iallafall sluta typ kvar över två idag och då cyklade jag och mötte ida vid södertälje hamn sedan cyklade vi hem till mig för att packa lite saker. sedan tog vi tåget till stan. där gick vi in på bik bok och jag provade chinos, men dom var värkligen inte snygga på mig :o  men jag lånade iallafall en bok på bibblan, I Taket Lyser Stjärnorna. har ju redan sett filmen men tänkte ta mig tid och läsa boken också.
efter det så åkte vi hem till ida för hon skulle käka och sedan hem till mig och gjorde ingenting. 
men nu sitter jag och kollar på Den rätte för Rosing. sedan ska jag plugga lite och sen börja läsa boken jag lånade.
vi hörs kanske senare idag annars hörs vi imorgon, kisses :*

Kommentarer
Postat av: Erika

sv: Tack, det gick okej :P



Vad gör du då? :D

2009-03-17 @ 20:32:46
URL: http://icanpikan.blogg.se/
Postat av: Leia

Vad ska du se för något då?



Imorgon blir det att tvätta, efter det får jag se vad som händer. Du?

2009-03-17 @ 20:32:53
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0