skhlm & hundvakt

det var mysigt i skräholmen, fick med mig lite kläder hem haha ;) köpte en avslutningsklänning, en väska & en t-shirt.
jag har inga bilder på det nu, men det kanske kommer.

efter skärholmen åkte jag & maria hem till mig, jag var hundvakt så vi gick till torekällkerget och gick lite, det var välldigt mysigt, men det är lite jobbigt ute för det är så himla varmt!
aja, nu gör jag absolut ingenting, maria har åkt hem har inte hunden här längre.. , så jag ska nog gå och köpa glass (a), men först måste jag äta, & det är jag som ska laga mat, mamma jobbar. men vi hörs, ciao :*


Kommentarer
Postat av: mm

japp själv?

2009-05-30 @ 20:44:26
URL: http://eexxaakktt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0