bästavän, du är mitt allt!

ida bästavän henriksson; seriöst, vi har vart vänner i 9 år! så j*vla länge. men jag är också så otroligt glad att vi känner varandra. från 6års till 9an, fy fan va roligt vi har. alla minnen, alla knasiga saker vi gör och alla roliga. asså ofta man bara åker till heron, nynäshamn, stockholm, skärholmen eller vart vi nu åker. haha så j*vla klockrena. jag svär, jag kan inte vara med dej i 5 sekunder utan att jag skrattat typ 100 gånger. våran humor är ju bäst. jag kommer aldrig glömma våra minnen, och fler ska det bli. jag kommer aldrig släppa taget helt om dej bästavän, lämar du mig lämnar jag allt. du är min ida, min bästavän, min barndomsvän, mitt allt, du är bara för bäst! jag älskar dej mest bästavän, du är allt  


Kommentarer
Postat av: ida henriksson

& jag älskar dig mest världens bästa! hade jag kunnat förklara så hade jag redan gjort det. du är för bra för att kunna beskriva med ord. du är mitt liv, & utan dig är jag ingenting!

2009-10-14 @ 14:40:55
URL: http://idahenriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0