börja blogga igen!

hej bloggen!

idag var det 1 månad sedan jag bloggade. det har vart en ganska bra månad. kreta var toppen & det har hänt mycket i skolan och med kompisar osv, men nu är det nästan bra igen.
snart ska jag till Maria, hon fyllde år onsdags och idag ska vi bowla och sedan åka hem till henne. det kommer andra kompisar också, det ska bli mysigt!
tänkte börja blogga igen, det känns som att jag måste ha något att göra när jag sitter vid datan, och att jag måste ha något ställe att utrycka mina känslor osv, och det är exakt det jag tänkte göra i min blogg.
men tänkte också skriva lite om mode, outfiter och andra roliga saker. så jag hoppas att ni kommer läsa min blogg!
tänkte ha en liten fråga i varje inlägg som gör att det kanske blir roligare att läsa den.
jag skriver frågan i nästa inlägg.

ha det toppen, puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0