läxor, läxor & läxor


du är min ögonsten, du är min bästavän, du är mitt allt! <3

kom hem för ett tag sedan. har vart ute med ida och sållt kakor så vi tjänar pengar till klasskassan. & vi har sållt jätte många :o, vi är så j*vla bra! (y) annars har jag inte gjort så mycket idag. har vart hos natta och hämtat min älskade mobil, har saknat den! ush den jag hade så länge fick jag damp på, den stängdes av HELA tiden :o! jobbigt. så när jag fick tillbaka den så funkade den inte, det stod att mitt simkort inte var aktiverat. så pappa fick säga hur jag skulle göra. och nu ääääntligen har jag fixat det ! den funkar! jag är jääätte glad (a).
men ska forsätta dricka te & äta kakor. sedan blir det lite plugg också, ush gör det varje kväll, men måste. har prov på torsdag :o. puss :*

btw, grattis oscar, äntligen 15 & byxmyndig (a), haha :') <3

Kommentarer
Postat av: ida henriksson

& du är mitt allt!

superfin bild också älskling :)

2009-09-30 @ 14:15:32
URL: http://idahenriiksson.blogg.se/
Postat av: emmy såklart

jag ska oxå plugga ;s <3

2009-09-30 @ 20:31:24
URL: http://bbeaautiiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0