i think i like you again


i can'n believe how things can change so fast

ush, sitter här och är jätte förlyld. orkade ingentligen inte gå till skolan idag men hade orientering o agach det är inte bra att missa det.. och imorgon har vi prov, så kan inte missa de heller. menmen, det är bara att stå ut denna vecka. som sagt hade jag orientering idag, och hittade alla 10 (saker, kmr inte ihåg namnet) på 1 timme & 10 minuter. jag & ida var så j*vla bra! :').
aja, efter skolan var jag med lotta, bebiis, linus & massa andra i brunnsäng, som vanligt. vi gjorde inte så mycket, var ute och snackade typ.
men nu måste jag plugga heeeela kvällen, har prov imorgon! kyssar :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0