jobb, jobb & jobb.



halloj, kom hem för en stund sedan, har vart på jobbet som ni vet. Det är ganska roligt där även om jag inte får göra så roliga saker där så har jag roligt med dom jag jobbar med! Vi har inte gjort så mycket idag, vi har typ doppat några salgs muffins i choklad o lite sånt.
 Aja, som jag skrev inte så roligt att veta vad jag gjort på jobbet, men släng in en kommetar om ni tycker jag ska skriva om jobbdagen iallafall eller skippa det!

Nu ska jag snart och möta snyggingen Malin. Vi får se vad vi hittar på, men vi ska kanske till brunnsäng och träffa Micke idag också, men får se. Pussar :*

Ang. min bild: Om ni undrar varför jag skriver "renatefjeldal" mitt på bilden, fast som knappt syns är för att jag hatar när andra kopierar bilder man själv har tagit. Därför skiver jag mitt namn mitt på bilden för då kan dom inte heller spara bilden och sen "klippa bort" namnet. Så gör jag med alla bilder jag inte vill att någon ska spara, så ni vet!

Kommentarer
Postat av: J - Vinn en inbjudan till bloggsvar hos mig!

sv: det är väl bra



P.s säg gärna vilken film du tycker att jag och Emma ska se på Lördag! Tack på förhand :D

2010-08-04 @ 20:15:21
URL: http://truejenny.blogg.se/
Postat av: Elin

Okej, ja du vet ju vilken linje jag ska gå i nu! ;)



Tack så mycket, haha! Mitt hår är inte speciellt fint nu, men tack för att nån tycker de :) <3

2010-08-05 @ 00:21:12
URL: http://jjaghetereelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0