Nytt jobb, ny vän.

Hejsan, förlåt för ingen uppdatering men jag har inte haft tid. Lördagen och halva söndagen spanderades med Emelie bby. Resten av söndagen va ja med andreas och lotta i nykvarn, mysigt. 

Idag har jag börjat jobba på ett bageri, ganska tråkigt. Men som tur va så var det en annan tjej som också ska jobba där samtidigt som jag, och såklart blev vi "vänner" väldigt fort. ( Om ni undrar varför jag skrev "vänner" så äre för att vi känner ju inte varandra så jätte bra, men vi kommer bra överens, toppen! ) Jobbtiderna är också ganska härliga, jag börjar 8 slutar 2, så man har hela dagen och kvällen att vara med kompisar, awesome!

Men nu är klockan mycket och jag ska upp tidigt imorgon/idag. Men ska försöka blogga när jag kommer hem sen på kvällen. Puss :*

Kommentarer
Postat av: FowZie♥ ~ sprallig glad tjej med många vimlande hypoteser

sv; det är bra :D själv ? :)

2010-08-03 @ 02:17:22
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: Malin

sv; tack själv för en as bra dag! :D

haha jo KOLLA FILM! hahahaha endast kolla film, inget mer ;)<333

2010-08-03 @ 23:54:34
URL: http://maliiinfalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0