Fredag

Godkväll, förlåt för dålig uppdatering men blogg.se har inte funkat! Men nu är jag tillbaka som vanligt igen.
Idag har jag vart med Patrik och Jimmy på stan för Jimmy skulle nämligen köpa julklapp till hans flickvän och Patrik till hans syrra så jag fick vara smakråd ;).
På kvällen drog vi hem till mig och kollade på film, då kom Micke och Jonas också, vi kollade på Bröderna Karlsson, den är så jävla bra!

Men nu sitter jag och kollar på små snuttar av I Rymden Finns Inga Känslor på youtube, gud vad jag älskar den filmen, längar tills den kommer ut. Men ska snart sova, ska upp tidigt imorgon för att dra in till huvudstaden med älskade Malin. Puss godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0