Min helg

Halloj, i lördags var jag först med malin i stockholm, det va jätte mysigt. Fast jag hittade inte så mycket, baras underkläder, men det är alltid bra att ha.
Efter stockholm va jag med Modig, Danne och Jonas, vi drog hem till mig och kollade på film, myspys!
Dom drog vid 12 och jag orkade inte sitta hemma själv för mamma va inte hemma, så jag ringde Kim och träffade henne och några andra en liten stund. Sedan tog jag 1 bussen till brunnsäng och träffade Oscar, så vi gick runt ute först men sedan drog vi till mig, vi gjorde inte så mycket snackade bara om allt och ingenting fast det va skönt. Oscar drog vid 5 på natten/morgonen och då gick jag och la mig.
Så idag vaknade jag halv 3 på dagen, det va skönt att sova ut.

Snart ska jag äta sen plugga lite, sen ska jag dra ut! pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0