Nu måste ja ha lov!


haha! gammal bild..

halloj, har vart på stan med monita och jennie, myspys! hittade äntligen julklappar till Malin och till min bror. Så nu är alla julklappar klara.. eller nej juste, måste hitta något till Nathalie. Menmen får se vad man hittar på.
Efter stan drog jag hem sen till brunnsäng och träffade Oscar, Jonas och Ante. Vi gjorde inte så värst mycket, fast det är soft att bara gå runt ibland också. Snart ska jag lägga mig så ja orkar upp till skolan imorgon, ush vill verkligen ha lov nu, är så trött på den där jävla skolan och alla läxor! pusspuss

Kommentarer
Postat av: Malin

sv; tack älskling :) ja det måste du göra, så kan vi ha en liten myskväll me hemma bio och så :D♥♥♥



2010-12-22 @ 14:30:23
URL: http://maliiinfalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0