Färgar håret

Halloj, förlåt att jag är usel på att uppdatera. Men igår hade jag verkligen inte tid.
Först va jag i skolan, tråkigt men sant. Sedan drog jag och några klasskompisar till stan och hadlade lite. Sedan träffade jag jennie så vi gick också runt på stan ett tag sen drog ja hem.
Efter det va jag och mamma på Willys då jag ville köpa ny hårfärg, vill ha ljusbrunt nu. Så jag blekte håret, men såklart blev det orange, så dagen efter fick mamma springa till Willys igen och köpa en till blekningsförpackning och sedan har vi 2 förpackningar med ljusbrunt.

Så idag sitter jag här igen och färgar håret, har redan blekt så nu sitter jag med den riktiga hårfärgen i, så sen är nog snart klar så får se hur allt blir. Hoppas det blir bra, för nu har jag slitit på mitt hår så det visslar om det. Jag tycker synd om mitt hår som måste lida med all färg!
Efter färgen är klar ska jag börja fixa mig, sedan ikväll blire att dra till backen och åka bräda med Modig, niiiice!
Jag slänger nog upp en bild på hur håret blev, puss!


Kommentarer
Postat av: Malin

sv; bara säga till när du vill/har tid :)

ååh spännande att du färgat håret :D:D♥



2010-12-22 @ 15:01:54
URL: http://maliiinfalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0