dagens outfit


dagens outfit: 
svart linne - h&m
linne - gina tricot
leggings - h&m

kom hem från stan för en stund sedan, har vart och kollat lite med mamma. snart ska jag, min bror, min brors tjej och min mamma äta julmat. vi ska ha "lillejul" idag. för vi har inte firat jul med mamma ennu. det är roligt att fira två gånger :). får se vad jag får av henne, kommer inte få så jätte mycket dels för jag fick piercingen i tungan av henne och sedan ska vi åka utomlands eller hitta på något annat roligt istället för att få massa saker. bilder kommer sen. pusspuss :*

Kommentarer
Postat av: Moa-Lisa

Hej! (:

Allt bra med dig idag? =)

Jättefin blogg!^^

Kraaam!

2010-01-06 @ 18:08:01
URL: http://moalisas.se
Postat av: Emelie

fett sött linne :)

ska försöka övertala mamma , men tror inte det kommer gå :( <333

love you <3

2010-01-06 @ 22:36:06
URL: http://emelierania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0