Hejdå värme :'(

Hola! - som man säger i Barcelona ;). Jag är hemma och har vart det ett tag men orkade inte blogga innan. Jag har haft det skit bra, riktigt bra väder! Det har vart solit och jätte varmt, närmare 35grader varje dag. Shoppat har jag också gjort, haha så klart det var ju därför vi åkte dit. Men jag orkar tyvärr inte ta kort på allt jag shoppade. Men bilder från Barcelona kommer upp senare eller imorgon. Måste ladda upp alla bilder på datan först. Men vi hörs, Ciao :*
 
-
ang. min rubrik är för att jag har hört hur det har regnat här i sverige, USH! men hoppas det blir fint nu när jag kom hem!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Gummaan jätte fin header! :) <333

2010-07-30 @ 23:06:36
URL: http://holmqwiist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0