hur kunde jag lita på dig?

 hur kunde jag tycka att du var en äkta vän, hur kunde jag lita på dig. att jag inte fattade att du var en falsk person. att du spelade snäll, att du låtsas vara en sån bra vän. fy fan vad jag är besviken på dig. du var verkligen en så grymt bra vän, du fanns alltid där för mig, vi pratade om exakt allt, du hjälpte mig när jag mådde dåligt liksom jag hjälpte dig. visst vi bråkade ibland, men det gick fort över. men inte den här gången. den här gången har du gått för långt. du har visat att du är en falsk person, en person man inte kan lita på, vilket jag aldrig kommer göra igen. visst vi började glida isär nu på senaste, men jag tyckte endå att du alltid fanns vid min sida och jag ville inte förlora dig som vän. men nu är det försent, nu är allt förstört. det enda jag har kvar är minnen och bilder, inte dig. jag kommer aldrig förlåta dig, du hade ett val och du valde det här, att lämna mig som kompis. det är så grymt jobbigt när en så grymt bra vän säger sånt, det är verkligen inte lätt.. men det är sånt man får ta helt enkelt. jag hatar att jag saknar dig!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Finns gumman!!



berätta<33

2010-03-27 @ 01:20:52
URL: http://holmqwiist.blogg.se/
Postat av: ida henriksson - this is my life

äre det du sa i skolan?!

jag älskar dig!!! <3

2010-03-27 @ 09:45:01
URL: http://idahenriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0