Två timmar kvar!

Idag har jag vart i skolan, vi har inte gjort så värst mycket. För er som inte vet går jag Stylist programmet så idag har vi som vanlgit fixat med uppsättningar. Har faktiskt en bild jag kanske kan slänga inte lite senare.

Efter skolan va jag med Halsius, vi kollade på film sen åkte jag hem för att äta. Efter maten gick jag ut igen och träffade Halsius, Danne och Ekman. Vi åkte runt lite i Halsius bil sen åkte vi hem till Danne.

Jag kom hem för en stund sedan och ska snart gå och lägga mig, men kommer inte kunna sova för jag längtar tills imorgon, alltså om TVÅ TIMMAR är jag 17år! Jaa, som sagt fyller år imorgon ååh det är så roligt att fylla år.
Lääääängtar tills presenter (a), godnatt!


Kommentarer
Postat av: elin

17 är verkligen den sämsta åldern som finns!! ;) Ett år kvar nu! Grattis igen <3

2011-02-17 @ 23:22:39
URL: http://jjaghetereelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0