Halloj!


jag älskar dig!

Sämst uppdatering, jo tack jag vet. Men som sagt är det faktiskt sommarlov vilket gör att jag inte har tid att sitta och blogga hela tiden. Men iallafall kan jag slänga in ett inlägg nu när jag endå har tråkgit framför datan.
Jag kan berätta lite vad jag har vart upptagen med, jag har bland annat vart med kompisar och hittat på lite skojiga saker, sen har min baby veronica fyllt år också så har såklart firat henne, har också vart i stockholm med min bror, sen bara tagit det lugnt. Men lovet har ju nyss börjat så har massor med dagar kvar att hitta på roliga saker! Men nu ska jag sova, ska nämligen träffa George imorgon vilket ska bli roligt för det var sjukt länge sedan jag träffade han, sen ska vi också träffa min älsklings veronica! puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0