sol och skinnjacka!


bjuder på två bilder jag tog nyss.

halloj, idag har jag vart på utredning för dyslexi flr sista gången och idag fick jag reda på att jag har det vilken både känns skönt men endå tråkigt. Men det kommer hjälpa mig i skolan att jag nu har det på papper att jag har dyslexi för då kommer jag då hjälpmedel och massa sånt som underlättar. Får väl se hur det går.
Efter det åkte jag tillbaka till skolan men vi gjorde inte så värst mycket, ganska skönt!

Nu sitter jag hemma och har precis tvättat håret, snart ska jag fixa mig sen ut i värmen och nu blir det att ta skinnjackan för det är så varmt med dunjacka. Solen skiner och det är 15grader iallafall på min ballkong, vååååren är påväg! vi hörs, hejjsvejjs!

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Intressant sida du har! Jag har läst igenom några av dina andra blogginlägg och jag diggar vad jag ser :).

2011-07-20 @ 02:00:40
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0